پاسخگویی برخط مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) 

کد :
70571
آخرین به روزرسانی :
23 مرداد 1403 - 07:57

از پیشنهاد صفحه «پاسخگویی برخط مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
میز خدمات الکترونیک

پاسخگویی برخط مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، به سوالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد، با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها با این سامانه بود. 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان طی یک ساعت و نیم پاسخگویی به شهروندان، درخواست 21 نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص مشکلات‌ مالی، تسهیلات کارگشایی، تسهیلات اشتغال و ... را ثبت کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان پاسخ به درخواست‌های مردم ار از مهم ترین وظایف کمیته امداد دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی به ویژه کمیته امداد و سازمان‌های خدمت رسان باید خدمات و عملکرد خود را تبیین کنند تا مردم با آشنایی کامل از نحوه خدمات دستگاه‌ها مشکلات خود را پیگیری و رفع نمایند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان با تمام توان در خدمت مردم شریف و نیازمندان آبرومند است و امدادگران این نهاد در سراسر استان آماده پاسخگویی به مراجعین هستند و هم استانی های محترم می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق سامانه سها درخواست‌های خود را به کمیته امداد اعلام نمایند تا در اسرع وقت توسط امدادگران کمیته امداد بررسی و پاسخ داده شود.

لازم به ذکر است؛ مدیر کل کمیته امداد استان کرمان هر دو ماه یکبار با حضور در سامانه سامد پاسخگوی سوالات، مسائل و مشکلات شهروندان هستند.

انتهای پیام
 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X