
پاسخگویی برخط مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد، با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماسهای تلفنی هماستانیها با این سامانه بود.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان طی یک ساعت و نیم پاسخگویی به شهروندان، درخواست 21 نفر از هماستانیها را در خصوص مشکلات مالی، تسهیلات کارگشایی، تسهیلات اشتغال و ... را ثبت کردند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان پاسخ به درخواستهای مردم ار از مهم ترین وظایف کمیته امداد دانست و گفت: دستگاههای اجرایی به ویژه کمیته امداد و سازمانهای خدمت رسان باید خدمات و عملکرد خود را تبیین کنند تا مردم با آشنایی کامل از نحوه خدمات دستگاهها مشکلات خود را پیگیری و رفع نمایند.
وی ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان با تمام توان در خدمت مردم شریف و نیازمندان آبرومند است و امدادگران این نهاد در سراسر استان آماده پاسخگویی به مراجعین هستند و هم استانی های محترم می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق سامانه سها درخواستهای خود را به کمیته امداد اعلام نمایند تا در اسرع وقت توسط امدادگران کمیته امداد بررسی و پاسخ داده شود.
لازم به ذکر است؛ مدیر کل کمیته امداد استان کرمان هر دو ماه یکبار با حضور در سامانه سامد پاسخگوی سوالات، مسائل و مشکلات شهروندان هستند.
انتهای پیام