
پاسخگویی برخط مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد با حضور در برنامه پاسخگویی برخط تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماسهای تلفنی هماستانیها با سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بود.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان طی یک ساعت و نیم پاسخگویی به شهروندان، درخواست 19 نفر از هماستانیها را در خصوص مشکلات معیشتی، تسهیلات کارگشایی و اشتغال، کمک های موردی، مسکن و غیره را ثبت کردند.
گفتنی است؛ مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون طی سه مرحله در برنامه پاسخگویی برخط تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری کرمان حضور یافته و پاسخگوی تعدادی از تماسهای تلفنی هماستانیها با این سامانه بودند.
شماره تلفن 111 سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) با هدف تسهیل ارتباط، ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راهاندازی شده است.
انتهای پیام